Użytkownicy korzystający z oficjalnej strony PKP napotykają na problem podczas próby zakupu biletu z Warszawy Centralnej.
Niewiele mówiąc komunikat PKP
Po wpisaniu danych podróży pojawia się komunikat:
Szanowna Klientko, Szanowny Kliencie, niestety nie znaleziono żadnego połączenia. Możliwe, że dla wybranej daty stacja/przystanek początkowy lub stacja/przystanek docelowy nie są obsługiwane w ogóle lub nie przy pomocy wybranych środków komunikacji (niektóre stacje/przystanki mogą np. nie być wykorzystywane w weekendy). Możliwe też, że dla danego okresu brakuje rozkładu jazdy dla miejskich środków transportu.
Proszę sprawdzić na tablicy przyjazdów/odjazdów z/od czy podróż w danym dniu jest możliwa".
Po wybraniu daty i godziny (z okazji rocznicy niepodległości data i godzina nie są przypadkowe) na stronie rozklad-pkp.pl otrzymujemy enigamtyczną informację o braku jakichkolwiek połączeń. Dla niewatajemniczonego podróżnego to nierozwiązana zagadka