Nowy punkt sprzedaży zajmuje ponad 600 mkw. na poziomie +1 i jest drugim sklepem tej marki w stolicy, a pierwszym zlokalizowanym na lewobrzeżnej części miasta.
Rozwój sieci i asortyment dla rodziny
Worldbox działa na rynku od 2005 roku i posiada ponad 170 lokalizacji w Polsce. Sieć koncentruje się na łączeniu globalnych marek z lokalnym stylem, konsekwentnie realizując strategię bycia jak najbliżej klienta, także w mniejszych i średnich miastach.
W asortymencie nowego sklepu w Blue City dostępne są produkty znanych marek, takich jak Reebok, Adidas, Puma, Guess Jeans czy Beverly Hills Polo Club. Oferta jest skierowana do całej rodziny, umożliwiając klientom wybór odzieży, obuwia i akcesoriów wpisujących się w aktualne trendy.
Dostępność wielu marek w worldbox, w tym tych nieobecnych dotychczas w Blue City, jest dla centrum korzyścią wskazała Anna Gut, dyrektora ds. wynajmu w centrum handlowym