Intensywny remont torowiska na ulicy Grójeckiej wchodzi w decydującą fazę. Korzystając z prac przy budowie trasy do Dworca Zachodniego, Tramwaje Warszawskie przeprowadziły kompleksową modernizację torów w ciągu ulicy Gróejckiej.
Minęło ponad 30 lat od ostatniego remontu
Remont objął krytyczny odcinek torów – od Placu Narutowicza do ulicy Bitwy Warszawskiej 1920 r., z wyłączeniem przejazdu przez Wawelską, który był wykorzystywany jako objazd. To łącznie około 1300 metrów toru pojedynczego, z których niektóre fragmenty nie były gruntownie naprawiane od 1992 roku.
Całościowy charakter robót
Przeprowadzone prace miały charakter kompleksowy i obejmowały:
- Wzmocnienie podłoża dla zapewnienia większej stabilności torowiska.
- Wykonanie nowego odwodnienia dla lepszego odprowadzania wody i wydłużenia żywotności torów.
- Wymianę torów wraz z podbudową na całym modernizowanym odcinku.
- Wymianę nawierzchni na przystankach tramwajowych, co poprawi komfort i bezpieczeństwo pasażerów.