Goście ogrodu zoologicznego mogą teraz bezpośrednio na stronie kupić bilety online, a nauczyciele lub opiekunowie – w wygodny sposób zaplanować wizytę oraz zapisać klasy na zajęcia przyrodnicze.
Nowy system rezerwacyjny w warszawskim zoo
Z uwagi na duże zainteresowanie lekcjami, wszystkie terminy do końca wakacji są już zarezerwowane. Zapisy na wrzesień ruszą 1 sierpnia. Jak podkreślają pracownicy zoo, jest to znaczące ułatwienie w porównaniu do wcześniejszego systemu telefonicznego, który działał w ograniczonych godzinach.
Andrzej Kruszewicz, dyrektor warszawskiego zoo
Teraz kupno biletu czy rezerwacja przyrodniczych zajęć edukacyjnych w zoo są znacznie prostsze i wygodniejsze
– Warszawskie zoo ma prawie 100 lat, ale od zawsze było otwarte na innowacje i chętnie sięgało po nowoczesne rozwiązania. Dzięki współpracy ze startupem Connectly oraz sprzyjającemu klimatowi dynamicznie rozwijającej się metropolii warszawskiej, wykonaliśmy kolejny krok naprzód. Firma zaproponowała nam nowy system rezerwacji online – a skorzystają na tym przede wszystkim nasi goście. Teraz kupno biletu czy rezerwacja przyrodniczych zajęć edukacyjnych w zoo są znacznie prostsze i wygodniejsze – mówi Andrzej Kruszewicz, dyrektor warszawskiego zoo.
Realizacja przedsięwzięcia była możliwa w ramach programu Technopark Kielce Startup Booster Poland, wspierającego rozwój młodych firm technologicznych. Connectly stworzyło rozwiązanie dostosowane do specyficznych potrzeb stołecznego zoo. Program zapewnia wsparcie doradcze, mentoringowe oraz granty, a jego operatorem jest Kielecki Park Technologiczny.