Trwa nabór na stanowisko inspektora W GDDKiA w Warszawie. Sprawdź wymagania, obowiązki i oferowane warunki.
Inspektor w Wydziale Dokumentacji. Obowiązki na stanowisku
Osoba na stanowisku inspektora do spraw przygotowania dokumentacji projektowej zajmuje się między innymi:
- sprawdzaniem analiz ekonomicznych dokumentacji dotyczącej przygotowania inwestycji oraz analiz kosztów i korzyści dokumentacji dotyczącej przygotowania inwestycji,
- zbieraniem i analizą danych dotyczących kosztów projektów oraz wykonania robót na podstawie ofert złożonych na przetargach,
- weryfikacją Specyfikacji Warunków Zatrudnienia w zakresie zapisów dotyczących opracowań kosztowych.
Co musisz umieć? Wymagania pracodawcy
Aby wziąć udział w naborze, należy między innymi mieć wykształcenie średnie, znać Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii w sprawie określania metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym, obsługiwać programy Excel oraz Word, mieć nieposzlakowaną opinię, polskie obywatelstwo oraz korzystać z pełni praw publicznych.